Авторизація

» » » У Британії проводять розслідування щодо двох російських телеканалів – ЗМІ

У Британії проводять розслідування щодо двох російських телеканалів – ЗМІ

Британський медіарегулятор Ofcom проводить перевірку програм міжнародного російського телеканалу "НТВ Мир" і РЕН ТВ, що зареєстровані в Лондоні, але ведуть мовлення у країнах Балтії.
Про це повідомляє Sky News.
Як зазначається, про програми, присвячені отруєнню в Солбері екс-полковника ГРУ Сергія Скрипаля та його доньки Юлії, у Британії дізналися завдяки зверненню МЗС Латвії. Йдеться про програми, які вийшли в ефір 2 і 3 квітня 2018 року.
За словами посла Латвії у Британії Байби Браже, в порівнянні з цими програмами матеріали, що з'являються в ефірі Russia Today "є квіточками", тобто не настільки вже й поганими.
"Ці російські телеканали, який мовлять в нашій країні, є неприкритою пропагандою. Це не м’яка, західного типу Russia Today, тому Британія має всерйоз ними зайнятися", - заявила Браже.
За словами виконавчого директора Baltic Media Alliance Ltd Маргуса Меріма, який займається телемовленням в балтійських країнах, канали роблять акцент на темах, пов'язаних з розвагами і культурою.
"Свобода слова передбачає право на різні думки, а не тільки на думку пані Браже", - підкреслив Меріма.
Як зазначається, латвійська сторона очікувала на результати розслідування до кінця жовтня, однак Ofcom ще не публікував свої висновки.
Як відомо, британський медіарегулятор вже веде декілька розслідувань стосовно телеканалу Russia Today.

Долучайтесь до нас у Facebook

Залишити коментар
Новини
  • Останні
  • Перегляди
  • Коментарі
Календар публікацій
«    Январь 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031