Авторизація

» » » ЄС закликав Китай відмовитися від заборони ВВС

ЄС закликав Китай відмовитися від заборони ВВС

ЄС закликав Китай відмовитися від заборони в країні британського мовника ВВС, вочевидь, у відповідь на відкликаня ліцензії китайського телеканалу CGTN у Британії.
Як повідомляє "Європейська правда", про це йдеться у заяві речника Європейської служби зовнішніх справ.
Китай 11 лютого заборонив трансляцію ВВС, формально - за репортажі про поводження китайської влади з уйгурською меншиною та реагування китайського уряду на пандемію коронавірусу.
Читайте також
Євросоюз: Україна має право боротися з каналами Медведчука, але є межі
Речник Європейської служби зовнішніх справ наголосив, що це є ще одним кроком у серії обмежень свободи слова та доступу до інформації у Китаї, включно з висланнями іноземних журналістів.
Він також зауважив, що рішення про припинення трансляції ВВС торкнеться і Гонконгу, що додатково погіршить там ситуацію зі свободою слова після початку дії закону про нацбезпеку у червні 2020 року.
ЄС нагадує, що Конституція Китаю у тому числі передбачає свободу слова й преси, як і універсальна декларація про права людини.
"Рішення про заборону ВВС має бути скасовано. ЄС продовжить рішуче захищати свободу слова та плюралізму і захищати право на свободу слова онлайн та офлайн, включно зі свободою дотримуватися поглядів і отримувати неупереджену інформацію", - додає речник у заяві.
Читайте також

ЄС закликав Китай відмовитися від заборони ВВС


Страждання "Медведчуків": як у ЄС закривали телеканали, підконтрольні РФ та терористам
Associated Press зазначає, що це рішення китайської влади було радше символічним, тому що BBC World були доступні лише через кабельне телебачення у готелях та окремих квартирах для іноземців і деяких офісах. Водночас, це ще один виток загострення у конфлікті між Пекіном і країнами Заходу щодо низки питань.
У минулому році Китай вислав іноземних репортерів видань The Washington Post, The Wall Street Journal та The New York Times на тлі конфлікту з адміністрацією Трампа та невдоволення критичними репортажами у ЗМІ про правлячу Комуністичну партію.
Нагадаємо, на початку лютого британський медіарегулятор Ofcom відкликав ліцензію у китайського телеканалу CGTN, що веде мовлення англійською мовою, через його зв'язки з Комуністичною партією Китаю.
Читайте також - Страждання "Медведчуків": як у ЄС закривали телеканали, підконтрольні РФ та терористам

Долучайтесь до нас у Facebook

Залишити коментар
Новини
  • Останні
  • Перегляди
  • Коментарі
Календар публікацій
«    Май 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31