Авторизація

» » » Популярні телеканали піймали на порушеннях: агітують за "свого" кандидата

Популярні телеканали піймали на порушеннях: агітують за "свого" кандидата

Щонайменше чотири українські телевізійні канали піймали на порушеннях виборчого законодавства перед президентськими виборами в Україні та на трансляціях замовного контенту. Про це 27 березня повідомляє прес-служба Національної ради з питань телебачення та радіомовлення. Регулятор зазначає, що типовим порушенням стало недотримання статті 566 закону "Про вибори президента України", яка регламентує поширення результатів опитування громадської думки, пов’язаного з виборами. "Випадки неповного оприлюднення інформації…помічені цього разу на телеканалах "1+1", "ICTV", "112 ТВ", "Громадське телебачення", - йдеться в повідомленні.
Нацрада також зафіксувала, що деякий контент, який поширювали телеканали, "містить передвиборну агітацію і має ознаки замовності". Зокрема, на каналі "Інтер" в "Новинах" були висловлювання з ознаками передвиборної агітації Юрія Бойка і Олега Ляшка, на телеканалі "Україна" – Ляшка, Олександра Вілкула, на "ICTV" – Вілкула, Петра Порошенка, Володимира Зеленського, Анатолія Гриценка, на "112 Україна" – Бойка, на каналі "Правда ТУТ" – Бойка й Ігоря Смешка. Начальник управління контролю та аналізу телерадіомовлення Роман Кіфлюк, заявив, що очевидною є підтримка окремими телеканалами певних кандидатів. За його словами, такі медіа не подають глядачеві збалансованої інформації про виборчу кампанію. Повідомляється, що телеканал "Інтер" у досліджуваний період березня приділив багато уваги Бойку, телеканал "ICTV" – Гриценку, "Україна" – Вілкулу та Євгену Мураєву, "112 Україна" – Бойку, хоч були зафіксовані поодинокі матеріали і про Ляшка та Дмитра Добродомова. В Нацраді виділили тенденції, що простежуються під час виборчої кампанії. "Це – неналежне висвітлення результатів соціологічних опитувань, недотримання медіа-плюралізму і збалансованості при подачі інформації про всіх кандидатів і поширення агітаційних матеріалів в інформпрограмах", - йдеться в повідомленні. У регуляторі заявили, що звернуться до телекомпаній, щоб роз’яснити причину виявлених порушень. Також буде поінформовано Центральну виборчу комісію. У березні комісія винесла "публічний осуд" телеканалу "Прямий" за висвітлення соціологічного дослідження щодо кандидатів у президенти. Зокрема, у сюжеті йшлося про "потенційний ріст рейтингу Порошенка".

Долучайтесь до нас у Facebook

Залишити коментар
Новини
  • Останні
  • Перегляди
  • Коментарі
Календар публікацій
«    Июнь 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930