» » » Названо умову зародження нового життя в Сонячній системі

Названо умову зародження нового життя в Сонячній системі

Названо умову зародження нового життя в Сонячній системіКитайські астрофізики прийшли до висновку, що життя може з'явитися на космічних тілах тільки в тому випадку, якщо останні є геологічно активними. В іншому випадку планети і супутники, покриті водяним льодом, можуть втратити всю воду, необхідну для розвитку організмів. Стаття дослідників опублікована в журналі Nature Geoscience.

Вважалося, що такі об'єкти, як Енцелад (супутник Сатурна) і Європа (супутник Юпітера), в далекому майбутньому можуть стати придатними для зародження життя. Крижана оболонка цих тіл розтане через поступове розігрівання Сонця, в результаті чого виникнуть великі моря і океани. Підвищення температури зірки змістить зону населеності до газових гігантів, що уможливить появу перших одноклітинних організмів.