» » » Рослини Антарктики захистять людей від ультрафіолету

Рослини Антарктики захистять людей від ультрафіолету

Рослини Антарктики захистять людей від ультрафіолету Чилійські біологи виявили в рослинах, що зустрічаються на території Антарктики, молекули, що захищають їх від впливу ультрафіолетового випромінювання. Робота вчених опублікована в журналі Frontiers in Plant Science.

Дослідники з Університету де Сантьяго де Чилі вивчали два види квіткових рослин Антарктики: колобантус кіто і Луговик антарктичний. Обидві рослини можуть витримувати дуже інтенсивне ультрафіолетове випромінювання. В обох, особливо в першій з них, вчені знайшли антиоксидантні ферменти: супероксиддисмутаза, пероксидази.

За словами дослідників, отримані ними результати можна буде використовувати при виробництві сонцезахисних кремів і для виведення більш стійких до впливу ультрафіолету сортів рослин.