» » » Стало відомо, коли люди вперше потрапили до Австралії

Стало відомо, коли люди вперше потрапили до Австралії

Стало відомо, коли люди вперше потрапили до Австралії Знахідки археологів з університету Квінсленда показують, що люди переселилися в Австралію раніше, ніж показували попередні дослідження. Дослідження було опубліковане в журналі Nature.

Розкопки, які дозволили зробити такий висновок, знаходяться в місцевості Маджедбебе на схід від австралійського міста Дарвіна на території національного парку Какаду, внесеного до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Грот Маджедбебе перекопують чотири рази починаючи з 1970 року, і в нижньому горизонті вчені знайшли більше десяти тисяч артефактів.

Серед знахідок виявилися кам'яні наконечники списів і знаряддя праці. Дослідників також вразили знайдені там же наскальні малюнки, виконані охрою.

В результаті розкопок було виявлено верхню щелепа сумчастого вовка, покриту червоним пігментом. Виходячи з цієї знахідки вчені зробили висновок, що охра і інші пігменти грали ключову роль в культурі аборигенів.