» » » ВІЛ показали на відео (ВІДЕО)

ВІЛ показали на відео (ВІДЕО)

ВІЛ показали на відео (ВІДЕО) Американські молекулярні біологи представили комп'ютерну симуляцію, на якій показано взаємодію капсида (зовнішньої білкової оболонки) вірусу імунодефіциту людини з навколишнім середовищем. У ролику, доступному на сайті Іллінойського університету в Урбані-Шампейн (США), показані жовті і сині частки - вхідні та вихідні з капсида іони - всередині вірусу.

Негативні іони, як показало моделювання, про яке повідомляється в журналі Nature Communications, накопичуються на позитивно зарядженій поверхні всередині капсида, тоді як позитивні іони розташовуються зовні. Саме останні притягують негативно заряджені нуклеотиди, з яких складається ДНК клітини, в яку впроваджується ВІЛ.

При певному значенні різниці потенціалів можливий розрив стінки капсида. Таку вразливість ВІЛ вчені планують використовувати для профілактики і лікування ВІЛ-інфекції.