» » » Медики наблизилися до регенерації м'язової тканини серця

Медики наблизилися до регенерації м'язової тканини серця

Медики наблизилися до регенерації м'язової тканини серця Вчені з Флоридського університету виявили гени, що беруть участь в утворенні клітин серцевої м'язової тканини, в кишечнику актиній. Здатність актиній регенерувати в окремі організми вселяє у вчених надію на те, що клітини серця теж можуть регенерувати. З подробицями можна ознайомитися в PNAS.

Дослідники вирішили з'ясувати, чому актинія регенерує, а люди поки такої здатності позбавлені. Аналізуючи функції знайдених «серцевих генів», вчені виявили різницю в тому, як ці гени взаємодіють один з одним. Клітини епітелію кишечника, що містять «серцеві гени» у актиній, можуть перетворюватися в інші типи клітин, необхідні для відновлення пошкоджених частин тіла.

«Нам потрібно дізнатися більше про те, як гени, що виробляють клітини серцевої м'язової тканини, взаємодіють один з одним у людей», - повідомив автор дослідження Марк Мартіндейл.

Певні м'язові клітини, виявлені у більшості тварин, виникли з біфункціональної тканини кишечника, яка може скорочуватися. І хоча тканина кишечника актинії не схожа на серце, що б'ється, по ній проходять повільні ритмічні перистальтичні хвилі стиснення, схожі на те, що відбувається в травній системі людини.