» » » Землянам варто очікувати "атаку" метеоритів

Землянам варто очікувати "атаку" метеоритів

Землянам варто очікувати "атаку" метеоритів У своїй статті для видання Scientific American оглядач Санна Олмарк наводить дані про те, що на сьогоднішній день на поверхні Землі є понад 190 кратерів, що залишилися після ударів астероїдів і комет. Автор зазначає, що якщо теорія регулярного падіння астероїдів на Землю вірна, то в найближчі 10 млн. років на все живе на нашій планеті може очікувати масове вимирання, викликане зіткненням з черговим космічним тілом.

На користь цього твердження свідчить те, що на сьогоднішній день вік ударних кратерів на поверхні Землі в середньому становить близько 65,8 років, таким чином у відносно недалекому майбутньому планету може очікувати черговий метеоритний дощ. Разом з тим Олмарк визнає, що раніше журналом британського Королівського астрономічного товариства було опубліковано дослідження, згідно з яким падіння астероїдів носить скоріше випадковий характер і відбувається не через рівні проміжки часу.