» » » Вчені довели, що людський крик провокує страх

Вчені довели, що людський крик провокує страх

Вчені довели, що людський крик провокує страхАмериканські дослідники з Нью-Йорка повідомили, що їм вдалося довести, як крик людини позначається на емоціях. Дослідники говорять про те, що страх у людей може провокуватися від звуку крику. При цьому, коли людина кричить, то може сама почати боятися набагато сильніше. Виявилося, що ця дія активує області, що відповідають за негативні емоції.

Для того, щоб краще зрозуміти, як крик впливає на організм людини, вчені провели тести. Раніше вважалося, що крик допомагає зняти стрес і позитивно впливає на психіку людини, на ділі, виявилося, що не завжди вплив крику позитивний, також через крик люди можуть починати відчувати більш сильний страх. У боротьбі з цією емоцією крик зовсім не помічник, а може тільки погіршити ситуацію.

При цьому, не має значення, кричить чоловік сам або чує чийсь крик. Це призводить до викиду адреналіну і в підсумку почуття страху пыдсилюэться. Під час експериментів добровольці слухали гучні звуки крику, в результаті чого у них з'являвся страх.

Читати також: Вчені довели, що собаки вміють читати думки людей

Вчені говорять, що крик може викликати почуття страху навіть в спокійному стані, оскільки призводить нервову систему в тонус і змушує людину відчувати стрес.

Крик і страх займають цілу нішу в спектрі емоцій людського мозку і вони взаємопов'язані. Як тільки людина чує крик, то починає активізуватися та область мозку, яка відповідає за ці емоції.

Вчені говорять, що це важливе відкриття, що стосується виховання дітей, оскільки вчені говорять, що батькам не варто кричати на своїх дітей.