» » » У двовимірному матеріалі виявлений магнетизм

У двовимірному матеріалі виявлений магнетизм

У двовимірному матеріалі виявлений магнетизмГрупа американських фізиків виявила магнітні властивості у речовини, що представляє собою одноатомний шар. Це перша виявлена двовимірна магнітна речовина. Про відкриття розповідається в на сайті видавничого дому Nature.

технологічного інституту керували новою роботою, в рамках якої були виявлені магнітні властивості у моношару трийодид хрому. Ми виявили внутрішній властивий двовимірному речовини магнетизм, і це властивість дуже стійко», - говорить Сюй. - Ми думаємо, що на основі цього відкриття можна розробити нові інформаційні технології».

У попередніх дослідженнях було показано, що об'ємна модифікація трийодиду хрому є феромагнетик, тобто речовина, в якому обертання електронів на зовнішніх орбіталях атомів збудовані в одному напрямку навіть у відсутності зовнішнього магнітного поля.

Читати також: Кинджал Тутанхамона виготовлений з позаземного металу

Однак до сих пір вчені не знаходили магнітної в трьох вимірах речовини, в якому ця характеристика зберігається при переході до двовимірних. Теорія передбачає, що одношарові магнітні матеріали повинні володіти унікальними особливостями.