» » » Американські вчені створили суперантибіотик

Американські вчені створили суперантибіотик

Американські вчені створили суперантибіотикАмериканські вчені створили різновид антибіотика ванкоміцин, здатну боротися з супербактеріями - організмами, несприйнятливими до традиційних методів лікування. Відповідне дослідження опубліковане в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences, коротко про нього повідомляє Дослідницький інститут Скріппса (США).

Фахівці отримали третю модифікацію ванкоміцина, яка змінює проникність клітинної стінки бактерій. Раніше вчені отримали ще дві модифікації антибіотика, кожна з яких передбачає свою стратегію боротьби з бактеріальною інфекцією. На думку вчених, це дозволить уникнути розвитку у мікроорганізмів резистентності до антибіотика.

У порівнянні з попередньою версією антибіотика препарат, створений на основі трьох модифікацій ванкоміцина, більш ніж в тисячу разів ефективніше. При лікуванні його потрібно значно менше і, як наслідок, хворий зіткнеться з меншим числом можливих ускладнень.

Читати також: Вчені створили квантовий кристал

В даний час фахівці працюють над промисловою технологією синтезу нових модифікацій ванкоміцина. Поки в лабораторних умовах отримання препарату відбувається занадто довго і передбачає виконання 30 проміжних процедур і хімічних реакцій.