» » » Вчені з'ясували, що призводить до недоумства

Вчені з'ясували, що призводить до недоумства

Вчені з'ясували, що призводить до недоумстваДослідники з Бостона повідомили, що їм вдалося з'ясувати, що призводить до недоумства людей. Виявилося, що на розвиток проблем з інтелектом впливають такі фактори, як сон, а також рівень освіти людини. Недостатній сон і невисокий рівень освіти можуть сприяти ранньому розвитку недоумства, а також більш серйозних наслідків його формам.

Дослідження вчених показали, що ці два фактори в поєднанні підвищують ризик виникнення захворювання в шість разів. У дослідженні вчених брали участь більше двох тисяч чоловік в літньому віці. У них були різній стадії хвороби, пов'язані з інтелектуальним станом. Вони проходили тести, щоб зрозуміти складність змін. Крім того, вони також заповнювали анкети.

Виявилося, що проблеми зі сном і недостатня освіта приводили до того, що ризик виникнення захворювань значно підвищувався.

При цьому, також вчені говорять, що сонливість часто є першим симптомом деменції, тому на цей стан варто звертати увагу. При цьому освіта допомагає правильній роботі головного мозку і розвитку нейронів. Лікарі радять літнім людям займатися самоосвітою, а також стежити за своїм харчуванням, щоб мозок отримував достатню кількість необхідних речовин для роботи.

Читати також: Вчені застерігають: чаювання призводить до недоумства

Це дослідження в майбутньому може допомогти вченим знайти рішення проблеми пов'язаної з поширенням хвороби Альцгеймера, яка все частіше турбує людей похилого віку по всьому світу. Вчені говорять, що ці фактори повинні знижувати ризик виникнення цього захворювання.