» » » Полювання "морського єдинорога" вдалося зняти на відео (ВІДЕО)

Полювання "морського єдинорога" вдалося зняти на відео (ВІДЕО)

Полювання "морського єдинорога" вдалося зняти на відео (ВІДЕО) Вчені зняли на відео полювання однієї з найбільш маловивчених тварин на Землі - нарвала, іменованого також "морським єдинорогом", повідомляє британське видання The Telegraph.

Рідкісні кадри зняли співробітники Всесвітнього фонду дикої природи (WWF) біля берегів канадської території Нунавут. В ході спостереження за китоподібним дослідникам вдалося визначити призначення його бивня. Як виявилося, "морський єдиноріг" використовує його в якості "кийки" для оглушення поживи.

"Раніше ми думали, що ріг потрібен нарвалу для "дуелей" з суперниками, для взаємодії з родичами або для орієнтації в просторі, але відзнятий матеріал демонструє нам раніше небачену модель поведінки", - заявив Рід Доун, глава відділ полярних досліджень WWF.

«Нарвали - одні з найбільш загадкових істот на нашій планета Немає нічого дивного в тому, що вони зайняли майже містичний статус і часто іменуються "морськими єдинорогами ", - розповів Доун журналістам.