» » » На Землі виявлено раніше невідомі ліси

На Землі виявлено раніше невідомі ліси

На Землі виявлено раніше невідомі лісиІталійські вчені, разом з дослідниками з інших країн з'ясували, що площа лісів планети насправді більша, ніж вважалося раніше. Результати роботи опубліковані в журналі Science.

Дослідники з Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН у співпраці з сотнею вчених по всьому світу вивчили супутникові знімки високої роздільної здатності, щоб забезпечити глобальну оцінку протяжності лісів в посушливих районах.

За словами вчених, вони виявили в цих районах 467 млн гектарів лісу, які раніше не були зареєстровані. Виявляється, ліси на посушливих територіях охоплюють площу рівну площі тропічних лісів. Ці результати говорять про те, що площа лісового покриву Землі насправді більше на 9%, ніж вважалося до цього.

Читати також: Прокуратура намагається повернути роздані Бучанською радою ліси

Ці результати будуть мати важливе значення при оцінці парникових викидів, так як попередні дослідження показали, що метан може виділятися в атмосферу зі свіжого деревного відпаду.