» » » Тканини пухлин з архівів ще допоможуть у пошуках ліків від раку

Тканини пухлин з архівів ще допоможуть у пошуках ліків від раку

Тканини пухлин з архівів ще допоможуть у пошуках ліків від раку Британські генетики секвенували ДНК трьох дітей, взяті із зразків ракових тканин. Зразки зберігалися в архівах Дитячої лікарні Грейт Ормонд Стріт майже сто років. Як сподіваються автори дослідження, опублікованого в журналі The Lancet Oncology, вивчення цього генетичного матеріалу виявиться корисним сучасним лікарям.

Вивчені тканини допомагають вирішувати нагальну проблему - дуже мало зразків рідкісних форм раку доступні для секвенування. Це ускладнює лікування пацієнтів з такими формами, адже проведення повноцінних клінічних випробувань препарату неможливо. Збільшити кількість матеріалів для аналізу вчені вирішили за допомогою архівів Дитячої лікарні, в яких зберігаються зразки і записи про пацієнтів за 165 років.

Хоча вченим вдається секвенувати геноми людей, що жили сотні і тисячі років тому, для вивчення раку потрібні добре збережені зразки, щоб в них можна було відзначити окремі мутації, що призводять до розвитку пухлини.