» » » Вчені розповіли, як впоратися з безсонням за допомогою плацебо

Вчені розповіли, як впоратися з безсонням за допомогою плацебо

Вчені розповіли, як впоратися з безсонням за допомогою плацебо Дослідники з Універсітета Джонса Хопкінса зробили несподіване відкриття, яке може в майбутньому допомогти людям, що страждають від безсоння. Вони з'ясували, що впоратися з цією проблемою легко можна за допомогою плацебо.

На даний момент безсоння лікують медичними препаратами. Ці лікарські засоби мають безліч протипоказань, які негативно позначаються на здоров'ї людини. Вчені ведуть боротьбу з побічними ефектами, намагаючись розробити такі засоби, які будуть надавати мінімальної шкоди здоров'ю. Разом з тим їм вдалося зробити цікаве відкриття - замінити снодійне можна на пустушки і ефект буде колишнім. Під час експерименту добровольців розділили на дві групи: одній групі давали справжні ліки, що допомагають заснути, а другій - плацебо. Поліпшення сну було відзначено у обох груп. Таким чином, вчені прийшли до висновку, що плацебо може бути дійсно ефективно для лікування безсоння і інших порушень сну.

В цілому, фахівці вивчаючи проблему безсоння встановили, що ця проблема скоріше психологічна, ніж фізіологічна, тому такий спосіб боротьби з безсонням виявився ефективним. За їх словами, сам факт прийому препарату знижує стан тривоги, який не дає людині заснути.
Фахівці кажуть, що сама по собі безсоння є комплексом причин, найчастіше це зв'язок сприйняття і очікування, тому плацебо дає такий помітний ефект, оскільки впливає на задоволення очікування, і є ефективним засобом поліпшення сприйняття сну.