» » » Вчені NASA знайшли двійник Сонячної системи

Вчені NASA знайшли двійник Сонячної системи

Вчені NASA знайшли двійник Сонячної системи Астрономи Національного управління з аеронавтики і дослідженню космічного простору США (NASA) повідомили про відкриття на відстані 10,5 світлових років від Землі групи екзопланет, що обертаються навколо Епсілон Ерідана (ε Eri). Планетарне скупчення, за їхніми словами, подібне до Сонячної системи на її ранніх стадіях розвитку.

Вчені відзначають, що ε Eri є третьою з найближчих зірок, видимих ​​без телескопа. За попередніми даними, навколо неї обертається пояс з уламків, які астрономи вважають залишковим матеріалом після завершення процесу формування планет. Уламки можуть складатися з газу і пилу, а також невеликих фрагментів порід і льоду. Вони можуть являти собою суцільні або сконцентровані кільця різних розмірів, що нагадують пояс астероїдів Сонячної системи і пояс Койпера за межами орбіти Нептуна.

Відкриття має величезне значення, оскільки система Епсілон Ерідана є наочною моделлю формування Сонячної системи і може багато чого розповісти про неї на ранніх етапах. Там зараз відбуваються катастрофічні процеси, подібні тим, що відбувалися в ті часи, коли Місяць отримав більшу частину своїх кратерів, а Земля - ​​воду своїх океанів, а також умови для виникнення життя.