» » » Дослідники пояснили механізм зародження життя

Дослідники пояснили механізм зародження життя

Дослідники пояснили механізм зародження життяНімецькі та американські вчені описали механізм, завдяки якому протоклітини, попередники перших живих організмів, почали рости і ділитися. Відповідне дослідження опубліковане в журналі Nature Physics, коротко про нього повідомляє видання Quanta Magazine.

Питання про те, як виникло життя, хвилює людей з давніх часів. Історично було запропоновано кілька концепцій, з яких наукову цінність, по всій видимості, представляє лише ця гіпотеза. Решта виявилися неспроможними. Гіпотеза божественного створення (креаціонізм), що виникла ще за часів пізнього неоліту, ненаукова; теорія вічного існування життя суперечить астрономічним і палеонтологічними даними; концепція панспермії - занесення життя на Землю ззовні, принципово не вирішує проблеми і призводить до питання про те, як життя виникло в іншому світі.

Читати також: Найдовший велосипед у світі винайшли у Австралії (ВІДЕО)

Припущення, що на ранніх етапах виникнення життя невеликі крапельки могли утворитися за допомогою сегрегації молекул в складних сумішах шляхом поділу фаз в так званому первинному бульйоні (коацервати), було висловлено радянським біологом Олександром Опаріним, а пізніше - британським вченим Джоном Холдейном.