» » » Пошук інопланетян оголошений одним із пріоритетних завдань в США

Пошук інопланетян оголошений одним із пріоритетних завдань в США

Пошук інопланетян оголошений одним із пріоритетних завдань в США Голова Комітету з питань науки, космосу і технологій палати представників конгресу США Ламар Сміт виступив з доповіддю під назвою «Досягнення в пошуку життя», з якого випливає, що пошук життя за межами Землі на сьогоднішній день являє собою пріоритетне завдання американських вчених.

Ламар Сміт нагадав, що, якщо всього чверть століття тому про планети за межами Сонячної системи достеменно не було нічого відомо , то тепер підтверждено існування понад 3 400 світів в далекому космосі. Більш того, на деяких з відомих на сьогоднішній день екзопланетах теоретично можливе існування життя. Сміт окремо згадав, що Дональд Трамп одним зі своїх розпоряджень затвердив підтримку розвитку в Сполучених Штатах астробіології - науки, предметом якої є вивчення походження еволюції і поширення життя на інших планетах у Всесвіті. За словами автора доповіді, розпорядження такого роду встановлює пошук життя по всьому Всесвіті як однієї з центральних задач, що стоять перед НАСА

Варто відзначити, що вчені дійсно все частіше заявляють про відкриття потенційно населених планет за межами Сонячної системи. Тиждень тому повідомлялося про відкриття однієї з таких планет в сузір'ї Кита на відстані близько 40 світлових років від Землі, а до цього подібні «підозри» виникали у вчених щодо космічних тіл на орбіті зірки Проксима Центавра і в системі TRAPPIST-1.