» » » Генетики з'ясували, як виникли найпопулярніші породи собак

Генетики з'ясували, як виникли найпопулярніші породи собак

Генетики з'ясували, як виникли найпопулярніші породи собакАмериканські генетики вивчили структуру ДНК 160 порід собак і відновили повне древо їх еволюції, несподівано розкрив особливу породу диких американських собак, які проникли в Америку разом з предками індіанців, йдеться в статті, опублікованій в журналі Cell Reports.

"Одна з незвичайних деталей, яку ми помітили: багато видів американських собак, наприклад перуанська і мексиканська гола собаки, були помітно віддалені в генетичному плані від їх європейських кузенів. Ми давно шукали сліди гіпотетичного "собаки Нового Світу ", і геноми цих псів містять в собі сліди цієї тварини", - розповідає Хайді Паркер (Heidi Parker) з Національного інституту вивчення генома в Бетесді (США).