» » » Вчені відкрили гусениць, які розкладають поліетилен

Вчені відкрили гусениць, які розкладають поліетилен

Вчені відкрили гусениць, які розкладають поліетилен В журналі Current Biology були опубліковані дослідження вчених, які встановили, що гусениці воскової молі володіють здатністю розкладати поліетиленові пакети.

Франс Прес, який є одним із авторів досліду, професор Кембриджського університету Паоло Бомбелли з радістю заявив, що це відкриття допоможе позбутися величезної кількості сміття зі звалищ, та в океанах.

Таке відкриття було зроблено випадково. Біолог Федеріка Берточчіні, яка захоплюється бджільництвом, виявила у вуликах личинок великої воскової молі – шкідників, відомих під назвою Galleria mellonella. Вона помістила їх в поліетиленовий пакет, а через деякий час виявила, що гусениці прогризли пакет і розповзлися по будинку.

Після цього Берточчіні вирішила провести повноцінний експеримент і зі своїми колегами з Кембриджського університеті помістили кілька сотень гусениць на поліетиленовий пакет із супермаркету. Вже через 40 хвилин вчені виявили в ньому перші отвори, а через 12 годин гусениці з'їли вже 92 міліграма поліетилену. Це вражаюче, адже ні бактерії, ні грибок так швидко не розкладають поліетилен.

Було проведено ще низку дослідів, які довели, що гусениці здатні повністю переварювати поліетилен.