» » » Астрономи вперше побачили, як вибухнула новонароджена зірка

Астрономи вперше побачили, як вибухнула новонароджена зірка

Астрономи вперше побачили, як вибухнула новонароджена зіркаЗіткнення двох новонароджених зірок в гігантських зоряних яслах в сузір'ї Оріона породило потужний космічний "феєрверк", енергії якого вистачило б для того, щоб Сонце сяяло на протязі 10 мільйонів років, йдеться в статті, опублікованій в Astrophysical Journal.

"Такі вибухи протозвезд бувають вкрай швидкоплинними, але вони можуть досить часто відбуватися всередині" зіркових ясел ". Вибуху ті хмари газу, в яких вони народжуються, такі" протосверхновие "можуть виступати одним з обмежувачів швидкості росту зірок в подібних гігантських зоряних яслах", - заявив Джон Беллі (John Bally) з університету Колорадо в Боулдері (США).

Читати також: Астрономи відкрили зірку, яка в 50 разів яскравіша за Чумацький Шлях

Туманність, або хмара Оріона являє собою одні з найбільших "зіркових ясел" в Галактиці. Воно розташоване в приблизно 1500 світлових роках від Землі і займає кілька сотень світлових років. Тут формуються десятки і сотні молодих світил, деякі з яких мають досить незвичайним виглядом і властивостями, щоб привернути увагу вчених.