» » » Вчені з'ясували, чому Марс став непридатним для життя

Вчені з'ясували, чому Марс став непридатним для життя

Вчені з'ясували, чому Марс став непридатним для життяВчені з США та ОАЕ прийшли до висновку, що Марс міг мати таку ж щільність атмосфери, як і планета Земля, але позбувся її через сонячні вітри і ультрафіолетові промені, пише Space.com.

У дослідженні, опублікованому в науковому журналі Science під керівництвом астробіолога з Університету Колорадо (США) Брюса Якоскі повідомляється, що близько чотирьох мільярдів років тому, коли життя на Землі тільки зароджувалася, "червона планета" також мала щільну атмосферу, що дозволяла зберігати тепло і вологість.

Однак потім атмосфера Марса стала стоншуватися, так як легкі ізотопи газу аргон почали залишати її під впливом ультрафіолетових променів і сонячного вітру - потоку мегаіонізірованних частинок водневої плазми, що йде від Сонця.