Авторизація

» » » На Вінничині припинили трансляцію російського пропагандистського каналу Russia Today

На Вінничині припинили трансляцію російського пропагандистського каналу Russia Today

На Вінничині припинили трансляцію російського пропагандистського каналу Russia Today
У Вінницькій області виявили інтернет-провайдера, який надавав доступ до заборонених для трансляції в Україні російських телеканалів, у т.ч. – Russia Today.
Про це повідомили у прес-центрі СБУ, пише Інтерфакс-Україна.
«Оперативники спецслужби встановили, що приватне підприємство без відповідної ліцензії Нацтелерадіо надавало своїм абонентам програмну послугу IPTV. Серед телеканалів, які пропонували глядачам, були заборонені для трансляції на території України російські пропагандистські канали, зокрема Russia Today», – зазначили в СБУ.
Правоохоронці задокументували ретрансляцію провайдером низки телевізійних каналів без відповідних угод з власниками авторських і суміжних прав. В результаті їм було завдано збитків у розмірі кілька сотень тисяч гривень.
В офісі приватного підприємства було проведено санкціоновані слідчі дії, під час яких виявлено технічне обладнання, яке могло використовуватися для ведення протиправної діяльності.
За фактом розпочато кримінальне провадження за ч.3 ст.176 КК (порушення авторського права і суміжних прав).

Долучайтесь до нас у Facebook

Залишити коментар
Новини
  • Останні
  • Перегляди
  • Коментарі
Календар публікацій
«    Сентябрь 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930